overgangsverschijnselen

Vergeetachtig

Geheugenverlies Overgang
W el 27% van de vrouwen in de overgang is soms vergeetachtig. De veranderingen in je geheugen en concentratievermogen hebben te maken met de schommelingen in je hormonen. Vooral oestrogeen draagt hieraan bij. Ook andere overgangsverschijnselen, zoals spanningen, stemmingswisselingen en innerlijke onrust, kunnen je geheugen beïnvloeden

Tips

Houd je hersenen actief en train je geheugen met activiteiten waarbij je moet nadenken, zoals een instrument bespelen, puzzelen of een nieuwe route fietsen.

Ondersteun je geheugen tijdens de overgang

B-vitamines (zoals B5, B6 en B12) zijn goed voor het geheugen en gunstig voor een goede geestelijke balans. Je kunt ze tijdens de overgang gebruiken om je te ondersteunen, bijvoorbeeld via een voedingssupplement met natuurlijke ingrediënten zoals Ymea Totaal & Vitaliteit.

 

Ymea Totaal & Vitaliteit is een tweevoudige formule die ondersteunt bij de overgang en extra energie geeft bij vermoeidheid1. De vitamine B5 ondersteunt je mentale prestaties. Bovendien ondersteunt Ymea Totaal & Vitaliteit een gezonde energiestofwisseling1 en helpt het bij overgangsverschijnselen zoals opvliegers en nachtzweten2. Ook helpt het om vermoeidheid te verminderen3.

 

 

1 Vitamine B12, 2 Cimicifuga Racemosa, 3 Foliumzuur

Bekijk product
Product Ymea Totaal en Vitaliteit