overgangsverschijnselen

Vermoeide spieren en gewrichten tijdens de overgang

Vermoeide spieren en gewrichten
W ist je dat de overgang ook invloed kan hebben op je spieren en gewrichten? 21% van de vrouwen in de overgang geeft aan dat de gewrichtsfunctie meer ondersteuning kan gebruiken

Vermoeide spieren en bindweefsel

Omdat je lichaam minder oestrogeen aanmaakt, kan dit invloed hebben op je spieren tijdens en na de overgang. Oestrogeen zorgt namelijk voor de aanmaak van bindweefsel voor je huid, maar ook voor je spieren.

Houd je spieren en gewrichten soepel

Bewegen is goed voor je spieren en gewrichten. Daar hoef je niet intensief voor te sporten; wandelen of fietsen is ook goed. Zo houd je je lichaam soepel en bevorder je de doorbloeding. En beweging draagt ook nog eens bij aan een goede nachtrust en een goed energieniveau.

Ondersteuning voor spieren en gewrichten

Gezonde en gevarieerde voeding zorgt ervoor dat ook je spieren, gewrichten en botten gezond blijven. Ter ondersteuning kun je daarnaast Ymea Overgang gebruiken tijdens de overgang. Ymea Overgang helpt bij overgangsverschijnselen zoals opvliegers, nachtzweten, stemmingswisselingen en prikkelbare gevoelens1. Daarnaast bevat Ymea Overgang vitamine D3, om je botten en spieren te ondersteunen.

 

1 Cimicifuga racemosa

Bekijk product
Ymea Overgang

Ymea is continu bezig met het verbeteren van haar dienstverlening om je beter en persoonlijker van dienst te kunnen zijn. Wij analyseren en verwerken hiervoor je online gedrag middels cookies. Altijd volgens de wet en met respect voor jouw privacy. Door verder gebruik te maken van deze website geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close